Aasta aineõpetaja 2025 – Pille Türner
Õpetaja Pille tunnid on huvitavad ja arusaadavalt üles ehitatud. Pille oskab panna õpilasi tundma end turvaliselt ja väärtustatuna, olles samal ajal nõudlik ja järjekindel. Õpetaja Pille töö tulemusel on paranenud õpilaste huvi ja õpitulemused ka neil, kel on olnud varasemalt raskusi. Ta loob oma klassis rõõmsa ja õppimist ja koostööd toetava õhkkonna. Õpilased kirjeldavad Pillet kui sõbralikku, abivalmit ja innustavat õpetajat, kelle toetus ja julgustamine aitavad noortel avastada oma tugevusi ja arendada enesekindlust. Täname Sind, et muudad õppimise tähenduslikuks ja noorte arengut toetavaks kogemuseks.

______________________________________________________________________________________________________________________________________
Aasta klassijuhataja (1.–4. klassid) 2025 – Signe Helstein
Õpetaja Signe võtab oma klassiga osa kõigist kooliüritustest. Rahvakalendri tähtpäevade tähistamiseks on õpilased üritusele vastavalt kostümeeritud ja valmistunud etteasteteks. Signe on viinud oma õpilased erinevatele õppekäikudele ja valmistanud neid ette võistlusteks. Õpetaja Signe on võtnud kasutusele VEPA metoodika ja rakendab KiVa meetodeid kiusamise ennetamiseks. Signe oskab tasakaalukalt ja delikaatselt käsitleda ka keerukamaid teemasid ning kaasab lapsevanemaid ja tugimeeskonda. Täname Sind, et järjepidevalt arendad õpilaste õpioskuseid ning kujundad koostöist klassikollektiivi.

______________________________________________________________________________________________________________________________________Aasta klassijuhataja (5.–9. klassid) 2025 – Svetlana Soosalu
Õpetaja Svetlana on tegus ja hooliv klassijuhataja, kes korraldab regulaarselt põnevaid ühistegevusi, et õpilased saaksid koos aega veeta ning klassikaaslastest rõõmu tunda. Ta hoiab klassiinfot nähtaval ja kättesaadaval, kasutades selleks Stuudiumit ja Facebooki. Koostöös kolleegidega lahendab ta oskuslikult klassis ette tulevad probleemid, ilma et õpilased tunneksid liigset survet või ebamugavust. Svetlana teeb tihedat koostööd teiste õpetajatega ning ühiselt planeerib kogu klassi kaasavaid tegevusi. Õpilased tunnevad, et neid mõistetakse ja toetatakse. Täname Sind, et märkad õpilaste vajadusi ja lood neile toetava klassikeskkonna.
