9. ÕPETAJATE KOOSTÖÖ JA TÖÖ PLANEERIMISE PÕHIMÕTTED

Õpetajate koostöö eesmärgiks on õppekavas kirjeldatud taotletavate õpitulemusteni/ pädevusteni jõudmine õppe- ja kasvatustegevuse kaudu, lähtudes õpiväljunditest, etteantud ajast, õppekavas kirjeldatud õppesisust ja õppetegevusest. Kooli õpetajate koostöö toimub õppenõukogu, töökoosolekute ja sisekoolituste vahendusel. Koostöö õpetajate vahel toimub töökoosolekutel, tegevusplaanis välja toodud tegevuste organiseerimisel ning ainevaldkondades ja nende üleselt.

 

Õppeaasta viimasel õppenõukogu koosolekul seatakse õppeaasta eesmärgid, tegevused nende saavutamiseks, sh õppekava arendustegevused ja personali täienduskoolitused, sh sisekoolitused. Õppeaasta alguses moodustavad õpetajad seatud õppeaasta eesmärkidest lähtuvalt töögrupid. Õppeaasta kokkuvõte ning hinnang õppeaasta eesmärkide tulemustele antakse samuti õppeaasta viimases õppenõukogus. Kokkuvõtte tegemise aluseks on kooli arengukava ja õppeaasta eesmärkide täitmise, tegevuste ja saavutatud tulemuste analüüs. 

 

Lagedi Kool on õppiv organisatsioon, kus oma tegevust reflekteeritakse ning jagatakse, uuritakse tööprotsesse ning lahendatakse esilekerkinud teemasid. Kooli meeskonna teadmistest, oskustest ja kogemustest õppimiseks korraldatakse regulaarselt koolis kovisioone. Kovisioon on refleksioonile suunatud õppimise protsess eesmärgiga saada endast teadlikumaks ja leida lahendusi tööga seotud väljakutsetele. Lagedi Kool osaleb Rae Valla mentorprogrammis, mille käigus toetatakse alustavat haridustöötajat uue töö ja asutusega kohanemisel ning aidatakse nii kaasa heale õpetamisele ning töötajate rahulolule ja kutsepüsivusele.