1. KOOLI ERIPÄRA NING ÕPPE- JA KASVATUSTÖÖ RÕHUASETUSED 1.1 Kooli väärtused ja eripära 1.2 Kooli õppe- ja kasvatuseesmärgid 1.2.1 Põhikooli riikliku õppekava järgi 1.2.2 Põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava järgi 1.3 Pädevuste kujundamine 1.4 Läbivate teemade käsitlemine ja lõimingu korraldamine 2. ÕPPEKORRALDUS 2.1 Tunnijaotusplaan põhikooli riikliku õppekava järgi õppivatel õpilastel 2.2 Tunnijaotusplaan põhikooli lihtsustatud riikliku õppekava järgi õppivatel õpilastel 2.3 Valikõppeainete valik 2.4 Võõrkeelte valik 3. ÕPPEKESKKOND 3.1 Õppekeskkonna mitmekesistamine 4. III KOOLIASTME LOOVTÖÖ 5. ÕPILASTE ARENGU JA ÕPPIMISE TOETAMINE 5.1 Õpilase arengu ja õppimise toetamise korraldus 5.2 Hindamise korraldus 6. HARIDUSLIKE ERIVAJADUSTEGA ÕPILASTE TOETAMINE 7. ÕPILASE KARJÄÄRIVALIKUTE TOETAMINE 8. ÕPILASTE JA LASTEVANEMATE TEAVITAMINE JA NÕUSTAMINE 9. ÕPETAJATE KOOSTÖÖ JA TÖÖ PLANEERIMISE PÕHIMÕTTED 10. KOOLI ÕPPEKAVA UUENDAMISE JA TÄIENDAMISE KORD Tagasi Hindamise korraldus lähtub põhikooli- ja gümnaasiumiseadusest. Hindamise aluseks on hindamisjuhend (LISA 6). Tagasi