5.1 Õpilase arengu ja õppimise toetamise korraldus

Õpilase toetamise aluseks on märkamine. Märkajaks võib olla nii õpilane ise, lapsevanem, klassijuhataja, aineõpetaja kui ka tugispetsialist. Esmaseks õpilase toetajaks koolis on õpetaja. Klassi- ja aineõpetajad jälgivad iga õpilase arengut ja toimetulekut koolis ning kui õpilasel ilmneb mahajäämus õppetöös ja/või ajutised raskused õpitulemuste saavutamisel, siis on igal õpilasel võimalus kasutada ainealase konsultatsiooni võimalust ja klassi- või aineõpetaja(d) kohandavad õpet lapse individuaalsest vajadusest ja võimetest lähtuvalt. 

 

Igal õppeaastal toimuvad õpilasega arenguvestlused, kuhu klassijuhataja on kaasanud õpilase, lapsevanemad, vajadusel aineõpetajad, tugispetsialistid. Arenguvestluste läbiviimist reguleerib Lagedi Kooli arenguvestluste läbiviimise kord (LISA 4). Arenguvestluse järel edastab klassijuhataja õppekeskkonda ja õppekorraldust puudutavad ettepanekud õppejuhile ning kokkuleppel lapsevanemaga ettepanekud õpilase õppe toetamiseks aineõpetajatele või tugimeeskonnale. Õpilase toetamise korraldamine ja tugiteenuste rakendumine on kirjeldatud lisas (vt LISA 5)