1. ÜLDPÕHIMÕTTED JA MÕISTED 2. KOOSTÖÖ TUGE VAJAVA ÕPILASE VANEMATEGA 3. LAGEDI KOOLI TUGIMEESKONNA KOOSSEIS 4. TUGIMEESKONNA TÖÖKORRALDUS 5. ÕPILASE TOETAMINE 5.1 ÕPILASE TOE VAJADUSE VÄLJASELGITAMINE 5.2 ÕPILASELE TOE RAKENDAMINE 5.3 ÕPILASE TOE TULEMUSLIKKUSE HINDAMINE 6. ÕPILASE INDIVIDUAALSE ARENGU JÄLGIMISE KAARDI TÄITMINE 7. ÕPPEKORRALDUSLIKUD TUGITEENUSED ÕPILASE TOETAMISEKS 7.1 ÕPIABIRÜHM 7.2 INDIVIDUAALNE ÕPPEKAVA 7.3 KÄITUMISE TUGIKAVA 7.4 ERIKLASS JA OSAAJAGA VÄIKSEMAS RÜHMAS ÕPPIMINE 8. KOOSTÖÖ KOOLIVÄLISTE SPETSIALISTIDEGA 8.1 HARIDUS- JA NOORTEAMET 8.2 LASTE JA PEREDE HEAOLU SPETSIALIST 8.3 PIIRKONNAPOLITSEINIK (ALAEALISED) 8.4 ERIVAJADUSTEGA INIMESTE SPETSIALIST 8.5 KAASAVA HARIDUSE SPETSIALIST 8.6 REHABILITATSIOONIMEESKOND KASUTATUD KIRJANDUS Tagasi Kohaliku omavalitsuse kaasava hariduse spetsialisti ülesandeks on tugiteenuste süsteemi arendamine, allasutuste (sh koolide) tugimeeskondade võrgustiku koordineerimine ja nõustamine kaasava hariduse korraldamises. Tagasi