Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus lubab põhjendatud vajadusel moodustada koolis eriklasse ning korraldada tuge vajavale õpilasele õpet osalise ajaga väiksemas rühmas. Õpilaste arvu eriklassis määrab direktor, arvestades õpilaste haridusliku erivajaduse iseloomu, kooli tugimeeskonna ja koolivälise nõustamismeeskonna soovitusi. (Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus)
Põhjendused õpilase eriklassis või osaajaga väiksemas rühmas õppimiseks kajastuvad õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardil. Otsuse tegemisel lähtub direktor soovitustest ja vanema nõusolekust. Tugiteenuse võimaldamise otsus vormistatakse direktori käskkirjaga ning on ajaliselt piiritletud. Vajadusel koostatakse õpilasele IÕK. (vaata ptk 7.2). (Põhikooli- ja gümnaasiumiseadus)
1. KOOSTÖÖ KOOLIVÄLISTE SPETSIALISTIDEGA
Kohaliku omavalitsuse sotsiaal- ja haridusvaldkonna spetsialistidega ning noorsoopolitseiga teeb kooli tugimeeskond koostööd nii juhtumipõhiselt kui ka valdkonnaüleselt ennetaval ja teenuste arendamise eesmärgil. Kooli tugimeeskond teeb vajadusel koostööd koolivälise nõustamismeeskonna ja rehabilitatsioonimeeskonnaga juhtumipõhiselt.