Õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi (edaspidi ÕIAJK) avab HEVKO igale õpilasele, kelle puhul on vaja hinnata toe vajadust või kellele rakendatakse tugiteenust (PGS § 46 lg 7). Kaardi täitmist juhendab kooli HEVKO (Kontor jt (2019)).
ÕIAJK-le märgitakse ajalises järjekorras:
- õpilasele läbi viidud hindamise, testimise ja uuringute tulemused;
- õpetajate tähelepanekud ainealaste tugevuste ja nõrkuste kohta;
- tugispetsialistide soovitused;
- koolivälise nõustamismeeskonna antud soovitused;
- rakendatud tugiteenused ning hinnang nende tulemuslikkuse kohta. (PGS § 46 (7))
ÕIAJK kaart avatakse ja täidetakse Stuudiumis. Kaardi täitmisel tuleb järgida eesmärgikohasuse ja minimaalsuse põhimõtet, kirjeldada olukorda hinnanguvabalt (Oppar 2013:36). Kaardile ligipääs on HEVKO-l, tugiteenust osutavatel tugispetsialistidel, õpilast sel õppeaastal õpetavatel õpetajatel, klassijuhatajal ja lapsevanemal. HEVKO tagab ligipääsud õppeaasta alguses või kaardi avamisel.
ÕIAJK-i käsitletakse kui delikaatseid isikuandmeid sisaldavat dokumenti. Tugivõrgustikul on õigus saada ning vajadusel avaldada üksteisele oma kooli piires eriliigilisi isikuandmeid, mis on vajalikud õpilasele abi ja vajaliku toe määratlemiseks ning korraldamiseks. Teatavaks saanud isikuandmeid ei tohi tugivõrgustik kasutada muul otstarbel kui õpilase toetamiseks.