Kooli ülesanne on tagada igale õpilasele tema individuaalsetest võimetest lähtuv jõukohane õpe ja areng. Jõukohase õppe ja vajaduspõhise toe tagamiseks on oluline koondada ühiseks meeskonnaks erinevad osapooled (õpilane, õpetaja, lapsevanemad, hariduslike erivajadustega õpilaste õppe koordineerija (edaspidi: HEVKO), tugispetsialistid, koolivälised spetsialistid), kes saavad ühises infoväljas olles välja selgitada ja kõigile osapooltele teadvustada õpilase abivajaduse olemuse, et seejärel leida õpilast toetavad lahendused, mille rakendamisse panustavad ühiselt kõik osapooled.
Tuge vajav õpilane Lagedi Koolis on õpilane, kelle eriline andekus, õpiraskused, terviserike, puue, käitumis- ja tundeeluhäired, pikemaajaline õppest eemal viibimine või kooli õppekeele ebapiisav valdamine toob kaasa vajaduse teha muudatusi või kohandusi õppe sisus, õppeprotsessis, õpikeskkonnas või taotletavates õpitulemustes (Lagedi Kooli õppekava).
Haridusliku erivajadusega õpilane (edaspidi HEV-õpilane) on õpilane, kellele kooli tagatud üldine tugi ei anna soovitud tulemusi ning koolivälise nõustamismeeskonna soovitusel rakendatakse tõhustatud tuge või erituge (PGS § 46. (6)).
HEV-õpilase õppe korraldamisel lähtutakse kaasava hariduse põhimõtetest, mille kohaselt HEV-õpilane üldjuhul õpib tavaklassis. Väga spetsiifilist õppekorraldust ja ressursimahukaid tugiteenuseid vajavatele õpilastele luuakse kvaliteetse õppe võimalused eriklassis, tagades nende sotsiaalse kaasatuse kooliellu (Lagedi Kooli õppekava).
Tugimeeskond juhindub oma tegevuses Eesti Vabariigi õigusaktidest ning kooli õppekavast, kodukorrast ning käesolevast töökorrast.
Mõisted ja kasutatavad lühendid:
Tugimeeskond – Lagedi Kooli direktori käskkirjaga moodustatud nõuandev erinevatest spetsialistidest moodustatud koostöövõrgustik, tagamaks süsteemset abi ning nõustamist õpilastele, õpetajatele ja lapsevanematele.
Tugivõrgustik – õpilasele tugiteenust osutavatest tugispetsialistidest, õpilase õpetajatest ja õpilase vanematest koosnev koostöövõrgustik.
HEVKO – hariduslike erivajadustega õpilaste õppe koordineerija;
IÕK – individuaalne õppekava
KOV – kohalik omavalitsus
PGS – põhikooli- ja gümnaasiumiseadus
PRÕK – põhikooli riiklik õppekava
ÕIAJK- õpilase individuaalse arengu jälgimise kaart