4. TUGIMEESKONNA TÖÖKORRALDUS

Tugimeeskonna tööd korraldab HEVKO. Tugimeeskond koostab õppeaastaks tööplaani. Tugimeeskonna tööplaanis määratletakse tugimeeskonna tegevuskava, lähtudes kooli arengukavast, õppekavast, õppeaasta üldeesmärkidest ja eelmise aasta töö kokkuvõttest. Tööplaanis on välja toodud õppeaastaks seatud eesmärgid, tegevused, vastutajad ja tähtajad. (Kooli õppe- ja kasva…: § 4)

 

HEVKO kutsub regulaarselt kokku tugimeeskonna töökoosolekuid. Tugimeeskonna liikmetel ja kooli juhtkonnal on õigus teha ettepanek tugimeeskonna kokkukutsumiseks. Vajadusel on tugimeeskonna liikme ettepanekul õigus kaasata töökoosolekule teisi osalejaid, kes ei ole tugimeeskonna põhikoosseisus. 

 

Tugimeeskonna koosolek on otsustusvõimeline, kui koguneb kvoorum. Tugimeeskond teeb otsuse tuginedes kogutud materjalidele, eelnevate konsultatsioonide tulemusele ning spetsialistide arvamusele/soovitusele. Tugimeeskonna töökoosolekud protokollitakse ning protokollid säilitab HEVKO. 

 

Tugimeeskond järgib teabe avalikustamise reegleid ja eriliigiliste isikuandmete töötlemise põhimõtteid. Tugispetsialistidel on õigus küsida ja saada ning vajadusel avaldada üksteisele oma kooli piires eriliigilisi isikuandmeid, mis on vajalikud toe vajaduse hindamiseks ning selle korraldamiseks. Teatavaks saanud isikuandmeid ei tohi tugispetsialistid kasutada muul otstarbel kui toe osutamisega seotud ülesannete täitmiseks. (Juhendmaterjal õpilase toetamiseks koolis)

 

Tugimeeskonna liikmed küsivad oma tööle tagasisidet õpilastelt ja lapsevanematelt peamiselt arenguvestluste kaudu, kolleegidelt jooksvalt õppeaasta jooksul. Tugimeeskond teeb juhtkonnale ettepanekuid koolisisese rahuloluküsitluse koostamiseks.